|
|
Müşteri odaklı hizmetlerin hepsinde geçerli olan hizmet öncesi özgüvenin sağlanması ve bu duygunun getiriği rahatlama, hizmet sonrası duyulan memnuniyetin ifade edilmesidir. Üçeller Karasör olarak bunları;
- Ürün çeşidi ve kalitesini müşteri beklentileri ve istekleri doğrultusunda yönlendirerek,
- Müşteri memnuniyeti şartlarına, Kalite Yönetim Sistem şartlarına ve yasal şartlara duyarlı olarak,
- Çalışanlara yatırım yaparak iş memnuniyetini sağlayarak,
- Tüm faaliyetleri verimlilik - etkinlik açısından değerlendirerek,
- Kalite Yönetim Sistemi felsefesini kurum kültürü olarak benimseyerek,
- Sürekli iyileştirme, topluma karşı sorumlu ve güvenilir, doğaya ve çevreye saygılı olarak,
- Kendi amaçlarımızı gerçekleştirirken ticari ve ahlaki kurallara uyarak,
- Yurtiçi ve yurtdışında sektörümüzde lider olmaktır.
|
|
|