Müşteri odaklı hizmetlerin hepsinde geçerli olan hizmet öncesi özgüvenin sağlanması ve bu duygunun getiriği rahatlama, hizmet sonrası duyulan memnuniyetin ifade edilmesidir. Üçeller Karasör olarak bunları;

  • Ürün çeşidi ve kalitesini müşteri beklentileri ve istekleri doğrultusunda yönlendirerek,
  • Müşteri memnuniyeti şartlarına, Kalite Yönetim Sistem şartlarına ve yasal şartlara duyarlı olarak,
  • Çalışanlara yatırım yaparak iş memnuniyetini sağlayarak,
  • Tüm faaliyetleri verimlilik - etkinlik açısından değerlendirerek,
  • Kalite Yönetim Sistemi felsefesini kurum kültürü olarak benimseyerek,
  • Sürekli iyileştirme, topluma karşı sorumlu ve güvenilir, doğaya ve çevreye saygılı olarak,
  • Kendi amaçlarımızı gerçekleştirirken ticari ve ahlaki kurallara uyarak,
  • Yurtiçi ve yurtdışında sektörümüzde lider olmaktır.

 

 

 

 

 

 



ELİT GRAFİK TASARIM